Vraag het bedrag terug van jouw voucher

Eerder heb je van ons een recreatie-voucher ontvangen met het bedrag van het geplande verblijf. Helaas kon deze niet doorgaan vanwege het coronavirus. Op dit moment staat er nog een bedrag open op jouw voucher waar je recht op hebt. Log in op je persoonlijke account en volg de stappen om het geld terug te vragen, zodat we het bedrag naar je kunnen overmaken. 
Log in en vraag eenvoudig het vouchersaldo terug Omdat wij jouw bankgegevens nodig hebben, vragen we je om in te loggen. Controleer het vouchersaldo en vraag het openstaande bedrag terug. Zo gebeurt!

Veelgestelde vragen over de voucher

Recreatie-voucher
  • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher en hoe werkt dit?

    Je ontvangt een recreatie-voucher als je een verblijf hebt geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoef je zelf niets voor te doen, je ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher. Als je je boeking hebt gemaakt via een reisbureau gelden er aangepaste voorwaarden voor de recreatie-voucher. Voor meer informatie vragen wij je contact op te nemen met het reisbureau waar je hebt geboekt.

    De recreatie-voucher kunt je inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe deze recreatie-voucher precies  gebruiken kan worden, lees je in de e-mail waarmee je de recreatie-voucher ontvangt. Het is niet mogelijk om je recreatie-voucher online te verzilveren voor een combinatiereservering bestaande uit meerdere bungalows. Je kunt in dit geval bellen met de receptie van het park waar je op vakantie gaat voor het inwisselen van je recreatie-voucher.

  • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    De recreatie-voucher kun je tot één jaar na het moment van uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuw verblijf. Je kunt uit alle parken kiezen en voor alle verblijven die op dat moment te boeken zijn op de website.

    Nadert de einddatum van de voucher en is deze niet of niet volledig gebruikt? Dan betalen wij het resterende bedrag terug. We nemen hiervoor contact met je op.

  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in een keer besteden?

    Nee, je kunt zelf bepalen hoe je de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer je een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren je daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat je de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heb je na 1 jaar nog niet de volledige waarde van je recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant terug.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die je reeds hebt betaald. Check hier de waarde van je voucher.

Voucher - Terugbetaling
  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van je voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met je op per e-mail. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die je van ons ontvangt vragen wij je om via een beveiligde omgeving je gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van je voucher ontvang je van ons het resterende tegoed terug op je rekening. 

  • Ik heb een mail van jullie ontvangen en mijn gegevens ingevuld, wanneer ontvang ik mijn voucher-tegoed terug?

    Na het invullen van je gegevens ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Binnen maximaal 4 weken na de vervaldatum van de voucher ontvang je het bedrag dat op de recreatie-voucher staat terug op je rekening. De vervaldatum van de voucher is één jaar na de uitgifte datum van de voucher (deze staat vermeld op de voucher).

  • Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten voor de terugbetaling van het voucher-tegoed?

    Uit veiligheids- en privacyoverwegingen bewaren wij niet alle betaalgegevens van onze gasten. We willen er graag voor zorgen dat je het resterende vouchertegoed ontvangt op je rekening. Daarom hebben wij je gegevens nodig. Geef dit door via je MijnLandal-account, via een beveiligde verbinding.

  • Het lukt niet om mijn gegevens achter te laten, wat moet ik nu doen?

    Probeer eerst in te loggen op je MijnLandal-account en geef hier je gegevens door. Wachtwoord vergeten? Geen probleem. Je kunt gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken. Ga naar het inlogscherm van jouw Mijnlandal-account. Vul je e-mailadres in en kies voor 'wachtwoord vergeten' als je probeert in te loggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Lukt het niet? Geen zorgen, dan zorgen er op een andere manier dat je het resterende vouchertegoed ontvangt. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

  • Ik heb een mail van jullie gehad om mijn gegevens door te geven voor de terugbetaling van mijn voucher-tegoed. Is dit een echte mail?

    Na één jaar vervalt het resterende tegoed op een recreatie-voucher. Gasten met een voucher waarbij de vervaldatum bijna afloopt ontvangen van ons een e-mail om de terugbetaling in gang te zetten.