Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer nogmaals de door jou ingevulde gegevens, zitten er geen tikfouten in? Je kan ook inloggen met een code of log in link in plaats van een wachtwoord. Deze vraag je gemakkelijk aan via de mijn boeking pagina

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.  

Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Herstel mijn wachtwoord Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Je kunt proberen in te loggen met één van de e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?'. Indien het e-mailadres niet bekend is, kun je een nieuw account aanmaken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden