Veelgestelde vragen

Coronavirus
  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van uw voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met u op per e-mail. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die u van ons ontvangt vragen wij u om via een beveiligde omgeving uw gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van uw voucher ontvangt u van ons het resterende tegoed terug op uw rekening. 

  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken. U ontvangt een recreatie-voucher als uw verblijf niet door kan gaan omdat het park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    Deze voucher is geïntroduceerd vanwege de uitzonderlijke en onvoorziene situatie door verspreiding van het coronavirus. Deze regeling is tot stand gekomen in overleg met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken.

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking. U kunt hierbij een keuze maken uit alle verblijven die op dat moment worden aangeboden op onze website.

    Nadert de einddatum van de voucher en heeft u deze niet of niet volledig gebruikt? Dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug. We nemen hiervoor contact met u op.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina.

  • Wat te doen bij Corona klachten tijdens uw verblijf?

    Mochten u of uw reisgenoten tijdens het verblijf op ons resort koorts hebben en/of ademhalingsproblemen ondervinden, volg dan altijd de richtlijnen van het RIVM en neem contact op met de Receptie. Blijf met uw gehele reisgezelschap binnen totdat medische instanties u hebben onderzocht en aangeven hebben dat er geen besmettingsgevaar is.

Meer vragen
Reserveren en betalen Meer vragen
Uw verblijf wijzigen of annuleren
  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren via het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Houd uw reserveringsnummer bij de hand.

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kan de reservering kosteloos worden geannuleerd tenzij de reservering 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf is gedaan. Indien er reeds een betaling is gedaan met een recreatie-voucher, wordt de terugbetaling ook gedaan middels een recreatie-voucher.
    De kosten in geval van annuleren na 14 dagen na het maken van de reservering zijn tot 28 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom en bij annulering vanaf de 28e dag voor aankomst 100%. Na 14 dagen is de reservering wettelijk definitief.

    Het is raadzaam bij boeking een annuleringsverzekering af te sluiten. Kijk voor alle polisvoorwaarden bij de Annuleringsverzekering. U kunt deze Annuleringsverzekering tot 7 dagen na reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.

  • Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Wat moet ik doen?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn account: U kunt uw naam in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen op uw account.

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn reservering: U kunt dit alleen telefonisch laten wijzigen. Op dit moment kunt u uw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen door het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

     

  • Hoe verplaats of annuleer ik mijn verblijf?

    Wil je jouw geplande verblijf liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf.
    Onze annuleringsvoorwaarden zijn als volgt:

    • Annuleert u binnen 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 30 dagen? Dan ontvangt u 100% van uw reissom terug.
    • Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 30 dagen? Dan ontvangt u 70% terug van uw reissom.
    • Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is uw aankomstdatum binnen 30 dagen? Helaas kunnen wij de reissom van uw reservering niet terugstorten.

Meer vragen
Mijn Hof van Saksen account
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten?' klikt. 

  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

    Indien u nog geen account heeft, kunt u deze aanmaken door de volgende stappen te volgen:
    - Maak een account aan via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
    - Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'.
    - Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'.
    - U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

    Heeft u al een account en krijgt u een melding te zien? Neem dan contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

     

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. U vindt uw factuur in uw reserveringsbevestiging die u via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?

    Afhankelijk van beschikbaarheid kunt u uw verblijf verlengen. Dit kunt u tijdens uw verblijf bij de Receptie doen of voor aankomst telefonisch doorgeven aan het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

  • Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

    U ontvangt uw reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Indien u deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. U dient deze goed te bewaren, en (digitaal) mee te brengen naar het resort.

  • Waar kan ik de inventarislijst van de accommodaties vinden?

    Op onze website zijn geen inventarislijsten van de accommodaties te vinden. Mocht u vragen hebben over de inventaris van de accommodaties, neemt u dan contact op met onze Receptie door te bellen naar +31-(0)592 24 59 50.

Meer vragen
Praktisch tijdens uw verblijf
  • Ik kom met het openbaar vervoer kan dit?

    Komt u met het openbaar vervoer? Neem dan vanaf Station Assen bus 24 richting Stadskanaal en stap uit bij halte Veldweg in Nooitgedacht. Vanaf de halte loopt u 50 meter terug en gaat linksaf de Veldweg op. Van daaraf is het nog 5 minuten rechtdoor lopen naar Hof van Saksen. 

    Vanaf Assen neemt u buslijn 21 richting Emmen. U stapt uit in Nooitgedacht, bij halte "Marwijksoord". Vanaf de halte steekt u de weg over en loopt de Veldweg op. Het resort is dan nog 10 minuten rechtdoor lopen.

     

  • Kan ik mijn elektrische auto opladen?

    Op het resort hebben we twee elektrische laadpalen. Op de parkeerplaats ‘P1’ en ‘daggasten’ is een elektrische laadpaal aanwezig. Hier kunnen twee auto’s opgeladen worden. Gebruik van deze laadpalen is alleen mogelijk met een sleutel verkrijgbaar bij de Receptie en bij betaling van € 50,00 borg. Laden is op basis van beschikbaarheid.

  • Kunnen we parkeren bij de accommodatie?

    Om het authentieke karakter van de Saksische boerderijen geheel tot zijn recht te laten komen, is Hof van Saksen autoluw. Na het uitladen bij uw accommodatie parkeert u uw auto op de centrale parkeerplaatsen P1, P2, P3 of P4. Bent u mindervalide en heeft u hiervoor een verklaring? Meldt u zich dan bij de Receptie voor een parkeerontheffing. U kunt dan gebruikmaken van de daarvoor aangewezen mindervaliden parkeerplaatsen.

Meer vragen
Overige onderwerpen
  • Kan ik Hof van Saksen vinden via social media?

    Hof van Saksen is actief op verschillende social media kanalen zoals Instagram en Facebook. Zo kunt u ons op verschillende manieren laten weten wat u van onze dienstverlening en producten vindt. Stel gerust vragen, geef advies, deel uw ervaring of vakantiefoto’s en video’s op verschillende social media. 

  • Kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

  • Kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Wanneer u hier klikt, kunt u zich direct aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u ook een aantal commerciële e-mails ter voorbereiding op uw verblijf op Hof van Saksen.

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe is mijn Landal giftcard verpakt?

    Wanneer u een giftcard heeft besteld die u per post ontvangt, is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke kosten).

     

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld, is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal Giftcard op zaterdag wordt besteld, wordt deze op dinsdag bezorgd.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Hof van Saksen App

Haal alles uit uw verblijf! Met de Hof van Saksen App heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. Ontdek wat er allemaal te doen is op en rond het resort, bekijk de menukaarten van onze restaurants of bekijk de resortplattegrond.

Praktisch

Adres

Hof van Saksen
Borgerderstraat 12
9449 PA Nooitgedacht Nederland

receptie@hofvansaksen.nl 

  

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Zo bent u altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen, geweldige last minutes en nieuws over ons resort.

Aanmelden

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417