Praktisch

Adres

Hof van Saksen
Borgerderstraat 12
9449 PA Nooitgedacht Nederland

receptie@hofvansaksen.nl 

  

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Zo bent u altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen, geweldige last minutes en nieuws over ons resort.

Aanmelden

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Veelgestelde vragen

Coronavirus
  • Kan ik Hof van Saksen bezoeken voor een dag en gebruik maken van de faciliteiten?

    Het is momenteel niet mogelijk om als daggast/regiogast gebruik te maken van de faciliteiten van Hof van Saksen.

  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van uw voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met u op per e-mail. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die u van ons ontvangt vragen wij u om via een beveiligde omgeving uw gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van uw voucher ontvangt u van ons het resterende tegoed terug op uw rekening. 

  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken. U ontvangt een recreatie-voucher als uw verblijf niet door kan gaan omdat het park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    Deze voucher is geïntroduceerd vanwege de uitzonderlijke en onvoorziene situatie door verspreiding van het coronavirus. Deze regeling is tot stand gekomen in overleg met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken.

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking. U kunt hierbij een keuze maken uit alle verblijven die op dat moment worden aangeboden op onze website.

    Nadert de einddatum van de voucher en heeft u deze niet of niet volledig gebruikt? Dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug. We nemen hiervoor contact met u op.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina.

Meer vragen
Hof van Saksen App
  • Wat kan ik doen met de Hof van Saksen App?

    In de app vindt u informatie over de faciliteiten, activiteiten en horecagelegenheden op het resort. U kunt hier de openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De resortplattegrond in de app zorgt ervoor dat u precies weet waar u moet zijn. Ook kunt u hier activiteiten en attracties in de omgeving van het resort ontdekken. Koppel uw verblijf in de app door in te loggen met uw account en bereidt u voor op uw aankomende verblijf!

  • Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Hof van Saksen App, maar ik heb meerdere boekingen gemaakt. Klopt dit wel?

    Dit klopt! Op dit moment ziet u alleen het verblijf dat als eerste plaatsvindt in de app. Zo kunt u aftellen naar uw vakantie. Zodra dit verblijf is geweest, is uw volgende verblijf zichtbaar in de app.

  • Kan ik de Hof van Saksen App ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?

    Zeker! In de app kunt u zien wat er te doen is op het resort en in de omgeving.

Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoe kan ik reserveren met een kortingsbon?

    Mocht u van een kortingsbon gebruik willen maken, dan dient u altijd de actiecode te vermelden die hierop vermeld staat. Voor reserveringen neemt u contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe kan ik een aanbieding of last minute telefonisch reserveren?

    Mocht u van een aanbieding gebruik willen maken, dan kunt u dat direct online reserveren. Doet u dat toch liever telefonisch, vermeld dan altijd een actiecode. Deze wordt genoemd bij de omschrijving van de aanbieding.

  • Kan ik mijn boodschappen online bestellen?

    Maak uw verblijf nog prettiger en bestel uw boodschappen vanuit uw huis. Wij zorgen ervoor dat de boodschappen bij aankomst op Hof van Saksen in uw accommodatie staan. Bekijk onze webshop om uw online boodschappen te doen. 

Meer vragen
Uw verblijf wijzigen of annuleren
  • Hoe verplaats of annuleer ik mijn verblijf?

    Wil je jouw geplande verblijf liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf.
    Onze annuleringsvoorwaarden zijn als volgt:

    • Annuleert u binnen 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 30 dagen? Dan ontvangt u 100% van uw reissom terug.
    • Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is de aankomstdatum niet binnen 30 dagen? Dan ontvangt u 70% terug van uw reissom.
    • Annuleert u na 14 dagen na het maken van de boeking en is uw aankomstdatum binnen 30 dagen? Helaas kunnen wij de reissom van uw reservering niet terugstorten.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren en welke gevolgen heeft dit?

    U kunt uw reservering annuleren via het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Houd uw reserveringsnummer bij de hand. Of annuleer uw verblijf gemakkelijk online via uw account. 

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kan de reservering kosteloos worden geannuleerd tenzij de reservering 30 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf is gedaan. Indien er reeds een betaling is gedaan met een recreatie-voucher, wordt de terugbetaling ook gedaan middels een recreatie-voucher.
    De kosten in geval van annuleren na 14 dagen na het maken van de reservering zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom en bij annulering vanaf de 30e dag voor aankomst 100%. Na 14 dagen is de reservering wettelijk definitief.

    Het is raadzaam bij boeking een annuleringsverzekering af te sluiten. Kijk voor alle polisvoorwaarden bij de Annuleringsverzekering. U kunt deze Annuleringsverzekering tot 7 dagen na reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.

  • Mijn persoonsgegevens kloppen niet in de reservering. Wat moet ik doen?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn account: U kunt uw naam in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen op uw account.

    Indien u uw naam wilt wijzigen in mijn reservering: U kunt dit alleen telefonisch laten wijzigen. Op dit moment kunt u uw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen door het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

     

Meer vragen
Mijn Hof van Saksen account
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten?' klikt. 

  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

    Indien u nog geen account heeft, kunt u deze aanmaken door de volgende stappen te volgen:
    - Maak een account aan via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
    - Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'.
    - Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'.
    - U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

    Heeft u al een account en krijgt u een melding te zien? Neem dan contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

     

  • Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?

    De actuele betaalinformatie kunt u online terugvinden in uw eigen reserveringspagina. 

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik heb een klacht over het resort. Waar kan ik mijn klacht kwijt?

    Ondanks de zorg en de inspanning kunt u een klacht hebben met betrekking tot uw verblijf op Hof van Saksen. Deze klacht dient u in eerste instantie ter plaatse bij de Receptie te melden zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

    Indien een klacht, ondanks de inspanningen van het resort niet naar tevredenheid is opgelost, dan heeft u uiterlijk 1 maand na vertrek van het resort van uw verblijf de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:
    Hof van Saksen
    Afdeling Gastenservice
    Postbus 21
    9450 AA Rolde 

    of per email naar gastenservice@hofvansaksen.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.
     
    Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan heeft u tot uiterlijk 3 maanden na vertrek uit van het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.

    Voor uitgebreide informatie verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.

     

  • Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?

    Het is zeker mogelijk om tijdens uw verblijf visite in de accommodatie te ontvangen. Wanneer de visite blijft overnachten in de accommodatie, dient u dit door te geven aan de Receptie.
    Voor de visite wordt alleen toeristenbelasting in rekening gebracht. Het is alleen mogelijk om visite te laten overnachten, wanneer dit het maximaal aantal personen dat is toegestaan in de accommodatie, niet overschrijdt.

  • Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?

    Afhankelijk van beschikbaarheid kunt u uw verblijf verlengen. Dit kunt u tijdens uw verblijf bij de Receptie doen of voor aankomst telefonisch doorgeven aan het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

Meer vragen
Praktisch tijdens uw verblijf
  • Mag er vuurwerk op het resort worden afgestoken?

    Natuurlijk geven we ook de gelegenheid om zelf vuurwerk af te steken tijdens de jaarwisseling. Vanwege uw en onze veiligheid willen we u wel dringend verzoeken de volgende regels ten aanzien van vuurwerk in acht te nemen. Het is vanwege de rieten daken niet toegestaan om vuurwerk in, rondom of tussen de accommodaties af te steken. Bovendien mag vuurwerk alleen afgestoken worden op 31 december tussen 23.45 uur en 02.00 uur op het strand bij het recreatiemeer.

     

  • Kan ik op Hof van Saksen gebruikmaken van wifi?

    Op het resort is in alle accommodaties en in de hoofdgebouwen gratis wifi beschikbaar. Met HotSpots van KPN kan op het resort gebruik gemaakt worden van draadloos internet met een laptop, mobiele telefoon of tablet. 

  • Is er oppasservice voor kinderen?

    Gasten van Hof van Saksen kunnen gebruikmaken van de professionele oppasservice van Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien. Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien is een kleinschalige en flexibele kinderopvang in Grolloo. 

Meer vragen
Overige onderwerpen
  • Kan ik Hof van Saksen vinden via social media?

    Hof van Saksen is actief op verschillende social media kanalen zoals Instagram en Facebook. Zo kunt u ons op verschillende manieren laten weten wat u van onze dienstverlening en producten vindt. Stel gerust vragen, geef advies, deel uw ervaring of vakantiefoto’s en video’s op verschillende social media. 

  • Kan ik een adreswijziging doorgeven?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 

  • Kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Wanneer u hier klikt, kunt u zich direct aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u ook een aantal commerciële e-mails ter voorbereiding op uw verblijf op Hof van Saksen.

Meer vragen
Giftcard
  • Hoe is mijn Landal giftcard verpakt?

    Wanneer u een giftcard heeft besteld die u per post ontvangt, is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met het Contact Center via het telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke kosten).

     

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld, is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal Giftcard op zaterdag wordt besteld, wordt deze op dinsdag bezorgd.

Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Hof van Saksen App

Haal alles uit uw verblijf! Met de Hof van Saksen App heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. Ontdek wat er allemaal te doen is op en rond het resort, bekijk de menukaarten van onze restaurants of bekijk de resortplattegrond.