Dat kan eenvoudig online via je persoonlijke account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren, kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten. Bekijk hier meer informatie over de Annuleringsverzekering. Deze annuleringsverzekering kun je tot 7 dagen na het maken van je reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.
Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren
We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten. Bekijk hier meer informatie over de Annuleringsverzekering. Deze annuleringsverzekering kun je tot 7 dagen na het maken van je reservering en tot maximaal 30 dagen voor aankomst afsluiten.
Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.
Online, via je persoonlijke account kun je extra’s en/of arrangementen bijboeken. Ook kun je hier zelf reisgenoten toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. En je kunt hier je reservering zelf annuleren. Log in of maak een account aan. Wil je de datum of accommodatie wijzigen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 1941 (gebruikelijke belkosten). We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.