Ik heb een klacht over het resort. Waar kan ik mijn klacht kwijt?

Ondanks de zorg en de inspanning kun je een klacht hebben met betrekking tot het verblijf op Hof van Saksen. Deze klacht dien je in eerste instantie ter plaatse bij de receptie te melden zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

Indien een klacht, ondanks de inspanningen van het resort niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je uiterlijk 1 maand na vertrek van het resort van het verblijf de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:
Hof van Saksen
Afdeling Gastenservice
Postbus 21
9450 AA Rolde 

of per email naar gastenservice@hofvansaksen.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.
 
Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. Mocht deze oplossing ook niet tot tevredenheid leiden, dan heb je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.

Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden