Ik heb een vraag over:

Na je verblijf

Ik heb een klacht over mijn recente verblijf op het resort. Waar kan ik mijn klacht kwijt?
Wat vervelend om te horen! Geef via de onderstaande knop je klacht aan ons door en wij gaan hier direct mee aan de slag.
 
Geef je klacht door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben iets verloren op het resort, wat nu?
Wat vervelend! Vul dit formulier in en wij gaan graag voor je op zoek.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?
Je mag tot uiterlijk 10.30 uur in de accommodatie blijven. De hele dag mag je nog wel gebruik maken van de faciliteiten op het resort, hiervoor kan je bij de receptie een dagpas ophalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?
Het is natuurlijk jammer om weer weg te gaan en daarom maken we het vertrek zo makkelijk mogelijk. Breng aan het einde van je verblijf de tag terug naar de receptie. Je kunt uitchecken via de app onder ‘Boekingen’. Voordat je vertrekt zou het ons erg helpen als je nog een aantal zaken regelt. Loop de schoonmaak checklist uit de app na! Even het afval wegbrengen, de vaatwasser aanzetten en uiterlijk om 10.30 uur de accommodatie verlaten. Voordat je de deur uit gaat, zorg dat je niks achterlaat. Wij regelen de rest! Op de dag van vertrek kun je de gehele dag nog gebruik maken van onze faciliteiten. Zo vertrek je na een ontspannen verblijf ook in alle rust naar huis.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik al een dag eerder vertrek?
Ten eerste geef je via de Hof van Saksen app gemakkelijk jouw vertrek tijd door. Dit kan ook als het al een dag eerder is, dat vinden wij ook fijn om te weten. Voordat je vertrekt is het fijn als je de vaatwasser aan kunt zetten en het afval weggooit in de daarvoor bestemde bakken. Je kunt de ramen op een kiepstand laten, de lampen uitdoen en dan de deur achter je sluiten. Het bedlinnen hoef je niet af te halen. Je mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. De boerderijpassen worden weer hergeberuikt en kun je achterlaten in de accommodatie. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik (tegen betaling) ook later uitchecken?
Ja, afhankelijk van de beschikbaarheid is het mogelijk om een late check-out te boeken. Neem voor de mogelijkheden contact op met de receptie van het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden