Ik heb een vraag over:

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan?
Dit doe je door de volgende stappen te volgen: maak een account aan. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul je gegevens in en klik op 'Aanmelden'. Je ontvangt een e-mail om het account te bevestigen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?
Indien je de reserveringsbevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij je om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens de reserveringsbevestiging opnieuw naar je sturen per e-mail. Je dient deze goed te bewaren en (digitaal) mee te brengen naar het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?
In de reserveringsbevestiging die je na het boeken van ons ontvangt, staat een link naar 'Mijn Reserveringen'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kun je de reservering toevoegen aan het account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Helaas kun je op dit moment niet zelf het account verwijderen. Wij kunnen de accountgegevens voor je verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Het is mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te maken door op 'Wachtwoord vergeten?' te klikken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Indien je nog geen account hebt, kun je deze aanmaken door de volgende stappen te volgen:
- Maak een account aan via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
- Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'.
- Vul de gegevens in en klik op 'Aanmelden'.
- Je ontvangt een e-mail om het account te bevestigen.

Heb je al een account en krijg je een melding te zien? Neem dan contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de inlogpagina van mijn Hof van Saksen?
Klik hier om naar de inlogpagina te gaan.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Je kunt proberen in te loggen met één van de e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?'. Indien het e-mailadres niet bekend is, kun je een nieuw account aanmaken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten?'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Boeking beheren

Waar vind ik de factuur?
De factuur is niet online zichtbaar. Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je via de e-mail van ons hebt ontvangen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
De actuele betaalinformatie kun je online terugvinden in je eigen reserveringspagina. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar zie ik de status van mijn betaling?
Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online de reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van de betaling(en). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?
Een reservering kan alleen in het account opgeslagen worden als het e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres van de reservering. Neem voor meer informatie contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Gegevens wijzigen

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van het adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe geef ik een naamswijziging door?
Mijn naam wijzigen in mijn account.
Je kunt de naam in het account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.

Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
Je kunt dit alleen telefonisch laten wijzigen. Op dit moment kun je de naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen door het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn account?
U kunt uw e-mailadres in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen met uw oude e-mailadres via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Je kunt het wachtwoord wijzigen in het account via 'Mijn gegevens'. Indien je het wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten?’. Deze optie kun je vinden in het inlogscherm.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden