Ik heb een vraag over:

Betalen

Hebben jullie mijn betaling ontvangen?
In je account en in de Hof van Saksen-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Controleer of jouw betaling binnen is gekomen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard, hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. 

Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog een bedrag tegoed van Hof van Saksen. Wanneer ontvang ik dit bedrag op mijn rekening?
Heb je nog een bedrag tegoed van Landal, dan ontvang je dit bedrag automatisch binnen 10 dagen terug op de bankrekening die bij ons bekend is.

Na 4 weken nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.

Laat je terugbetaling nakijken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar de algemene voorwaarden van Landal, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw boeking annuleren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?
Als je vanuit “Mijn reservering” betaald hebt via iDeal of Credit Card, ontvang je een betalingsbevestiging via e-mail. Als je betaald hebt via een elektronische overboeking, ontvangt je géén betalingsbevestiging. Je kunt de reservering online bekijken via de reserveringsbevestiging. Ook kun je de reservering bekijken in je account. Log in en voeg direct de reservering toe. Het reserveringsnummer vind je in het reserveringsbevestiging, die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je nog niet hebt betaald ontvang je een bericht van ons. Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Indien Landal GreenParks de reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dien je direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neem hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
Bij het maken van een boeking vragen wij je om een aanbetaling te doen van 30% van het totaal te betalen bedrag.
Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Hof van Saksen uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van de boeking. Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van het verblijf dien je direct het totale bedrag te betalen.

Hof van Saksen is onderdeel van Landal GreenParks daarom verwijzen wij je voor een volledig overzicht van alle betalingsvoorwaarden door naar de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik na het maken van een boeking alsnog een kortingscode toevoegen?
Heb je een kortingscode of actiecode van Hof van Saksen, maar ben je deze tijdens het boeken vergeten te gebruiken? Geef dit dan binnen 14 dagen na het maken van de boeking via de onderstaande link door. Geef bij 'opmerkingen' de kortingscode aan ons door. Als dit een geldige code is, zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt verwerkt in je boeking.
Geef je kortingscode door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen boeking

Kan ik nog een voorkeur toevoegen nadat ik een boeking heb gemaakt?
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij een voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Let op: het toevoegen van een voorkeur kan extra kosten van 50 euro met zich meebrengen. Na wijziging ontvang je van ons een wijzigingsnota waar de eventuele kosten op vermeld staan.
Geef jouw voorkeur door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe voeg ik een huisdier toe of verwijder ik deze van mijn bestaande boeking?
Leuk dat je huisdier mee op vakantie gaat! Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn €5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Hof van Saksen app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€50,-) vastleggen.

Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het definitieve huisnummer toe aan je boeking. Je gaat akkoord met bovengenoemde extra kosten. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere voorkeursnummers doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere huisnummers. Laat ook weten als je de voorkeur hebt voor een rook- en/of huisdiervrije accommodatie.
Geef je huisnummer voorkeur door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Wijziging doorgeven
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een boeking gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Vervelend dat je persoonlijke gegevens niet kloppen. Geen zorgen, geef via onderstaande link aan wat er niet klopt. Wij passen je gegevens dan direct aan.
Persoonlijke gegevens aanpassen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte boeking. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen. 
 
Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw, zo wordt er onder andere meer touristenbelasting gerekend. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Wij zorgen er dan voor dat er extra bedden worden opgemaakt, en er ook voor de gasten een handdoekenpakket klaar ligt. 

Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik arrangementen bijboeken?
Wij hebben op deze pagina alle handige en leuke arrangementen op een rijtje gezet. Zit er iets tussen voor jou? Dan voeg je deze eenvoudig toe via jouw account of in de Hof van Saksen App.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verwachte aankomsttijd doorgegeven, maar deze is veranderd. Is dit erg?
Het is geen probleem als je eerder of later aankomt dan de opgegeven tijd. Via jouw account en in de Hof van Saksen App geef je eenvoudig jouw nieuwe verwachte aankomsttijd door. Dit kan tot een dag voor aankomst. 

De receptie is dagelijks geopend tot 21.00 uur. Verwacht je later aan te komen? Dat is geen probleem. Je ontvangt jouw sleutels vooraf aan het verblijf dus je kan zo doorrijden naar jouw accommodatie. Bij problemen kan je je altijd melden bij de beveiliging die 24/7 op het park is. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja, dat kan. Tijdens het maken van de boeking en achteraf in je account kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan ook tot 1 dag voor aankomst via je account. Goed om te weten: standaard vind je 1 kinderstoel in de boerderij. In een boerderij voor 8 personen vind je 2 kinderstoelen, in een 18-persoons 3 kinderstoelen en in een 24-persoons 4 kinderstoelen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden