Ik heb een vraag over:

Algemeen

Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen 24 uur ontvang je van ons per mail een reserveringsbevestiging. Bekijk voor de zekerheid ook even je ongewenste mail. Heb je de reserveringsbevestiging niet ontvangen of ben je deze kwijtgeraakt? Neem dan contact met het Contact Center. Dan sturen wij de reserveringsbevestiging opnieuw. Bewaar je reserveringsbevestiging goed en neem deze mee naar het resort. Tip: laat de reserveringbevestiging via je mobiel zien, dan is printen niet nodig.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom hebben jullie de gegevens nodig van mijn reisgezelschap?
We zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die op het resort verblijven te registreren. Geef dit door via je account of via de app, zo kun je sneller inchecken en genieten van je verblijf. Ook kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is er aan spullen aanwezig in de accommodatie?
Altijd goed om te weten wat er al aanwezig is en wat je eventueel mee moet nemen op vakantie! Log in op je account en bekijk de reserveringsdetails. Onder de adresgegevens kun je kiezen voor 'Bekijk de accommodatie'. Onder de plattegrond vind je een lijst met kenmerken met wat er aanwezig is. Heb je een specifieke vraag of kun je niet vinden wat je zocht? Neem dan contact op met de receptie van ons resort via +31-(0)592 24 59 50.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het adres van Hof van Saksen?
Het adres van Hof van Saksen is: 
Borgerderstraat 12 
9449 PA Nooitgedacht
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Inchecken

Met welke documenten kan ik inchecken op het resort?
Tijdens het verblijf kan gevraagd worden naar de reserveringsbevestiging en/of legitimatiebewijs.
Zou je zo vriendelijk willen zijn, om voor vertrek de nachtregistratie in te vullen?
Je kunt de nachtregistratie in de persoonlijke online omgeving invullen en wijzigen. Voor combinatiereserveringen dien je contact op te nemen met Contact Center of de Receptie van Hof van Saksen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?
De receptie is dagelijks geopend tot 21.00 uur. Er is 24-uurs security aanwezig voor het geval je nadat de receptie is gesloten arriveert. Geen probleem!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook met creditcard betalen op het resort?
Ja. Het is mogelijk om op het resort te betalen met contant geld (coupures tot € 200,00), een bankpas, VISA en Mastercard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Verblijf

Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?
Het resort is gerechtigd om een borgsom te vragen van maximaal € 500. In de meeste gevallen zul je hier van te voren van op de hoogte worden gesteld door het resort. Dit staat tevens opgenomen in de Algemene Voorwaarden. Wanneer je vooraf wenst te weten of er een borgsom gevraagd wordt, adviseren wij om contact op te nemen met de receptie.

Hof van Saksen is een uniek familieresort in de Drentse natuur. In verband met het behoud van het rustige en familiaire karakter is het resort niet geschikt voor groepen jongeren t/m 25 jaar en gelden strikte huisregels. Voorafgaand aan het verblijf kan een borgsom worden gevraagd die maximaal € 500 per accommodatie bedraagt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de aankomsttijden en verblijfslengtes bij Hof van Saksen?
De receptie is dagelijks geopend van 08.00 tot 21.00 uur. De actuele openingstijden staan in de Hof van Saksen App. Er is 24-uurs security aanwezig voor het geval je na sluitingstijd arriveert. 

Op de dag van aankomst kun je vanaf 12.00 uur inchecken bij de receptie. De accommodatie staat vanaf 16.00 tot je beschikking. Vertrek je op maandag of vrijdag dan verlaat je de accommodatie uiterlijk om 10.30 uur. Op de dag van vertrek kun je nog de gehele dag gebruikmaken van onze faciliteiten. De sleutelpas waarmee je toegang hebt tot de Pool en de Harrewar is geactiveerd tot 13.00 uur bij vertrek op maandag of vrijdag.

Een verblijf op Hof van Saksen heeft de volgende lengtes:
Weekendverblijf: van vrijdag 16.00 uur tot maandag 10.30 uur (3 nachten).
Midweekverblijf: van maandag 16.00 uur tot vrijdag 10.30 uur (4 nachten).
Weekverblijf: van vrijdag 16.00 uur tot vrijdag 10.30 uur (7 nachten) of van maandag 16.00 uur tot maandag 10.30 uur (7 nachten).
Combinatie van deze verblijven is ook mogelijk op basis van beschikbaarheid.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de accommodatie?
In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet mogelijk meer personen te accepteren. Er kunnen dus geen extra slaapplaatsen in de accommodatie gerealiseerd worden. Kinderen t/m 2 jaar slapen in een kinderbedje. Er is slechts één kindje in een kinderbedje toegestaan per accommodatie (m.u.v. de grote accommodaties, hier passen meerdere kinderbedjes).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Kinderen

Zijn er ook kindvriendelijke accommodaties aanwezig?
Alle boerderijen op het resort beschikken over kindveilige stopcontacten en een traphekje boven. Alle stopcontacten in de boerderijen zijn tijdens de bouw van binnenuit beveiligd. Het traphekje in de boerderijen is ontworpen voor kinderen tot drie jaar en voldoet aan de Europese standaard norm EN 1930. In de Kinderboerderijen (type CK) is echt aan alles gedacht voor de kinderen. Spelletjes, kleurtjes, speelgoed. En natuurlijk slapen ze in heuse stapelbedden. Voor de allerkleinste is er een speciale Newborn boerderij (type 4CEN). Hier is aan alles gedacht zodat je zelf niet zoveel hoeft mee te nemen. Een babybedje, box, commode, babyfoon en zelfs een wipstoeltje. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?
Een kinderstoel staat standaard in de boerderij voor je klaar. Vanaf de types met 8 personen staan er 2 en in de 18C staan er 3 en in de 24C staan er 4.
Het is uiteraard mogelijk om (extra) kindermeubilair bijboeken: 
- Extra Kinderbed incl. kinderbedlinnen € 12,50,-
- Extra kinderstoel € 5,95,-
- Kinderbox (exclusief boxkleed) € 5,95,-
- Aankleedkussen € 2,50,-
- Babybadje € 5,95,-

Je kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat je aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kun je ook telefonisch doorgeven wat je extra wenst te reserveren.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is er allemaal te doen voor kinderen op Hof van Saksen?
Kinderen vervelen zich geen moment op Hof van Saksen: klimmen in de klimtoren en trampolinespringen in de Bounz® Arena. Of kom naar één van de vele Kinder Academies waar ze leren een heerlijk gerecht te bereiden, een mooie tas te maken, botten opgraven en nog veel meer. Er is echt van alles te beleven. En het ruim 1.000 m² speelparadijs Harrewar is een geweldig avontuur voor kinderen. Klauteren in de klimrekken, spelen in de ballenbak en van de glijbanen roetsjen. Kijk hier voor alle kinderfaciliteiten en -activiteiten. Of kijk in de Hof van Saksen App wat er nog meer te doen is voor kinderen. Lees hier meer over de Hof van Saksen App.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Worden er activiteiten voor kinderen georganiseerd op het resort?
Er worden diverse leuke activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassenen. Kijk in de Hof van Saksen App welke activiteiten er worden georganiseerd. Lees hier meer over de Hof van Saksen App. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Goed om te weten

Is er een oppasservice aanwezig op het resort?
Gasten van Hof van Saksen kunnen gebruikmaken van de professionele oppasservice van Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien. Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien is een kleinschalige en flexibele kinderopvang in Grolloo. Klik hier voor meer informatie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Klachten

Ik heb een klacht over Landal GreenParks. Waar kan ik deze kwijt?
Indien je een klacht hebt over Landal GreenParks, kun je deze schriftelijk indienen bij:
Landal GreenParks B.V. 
Afdeling Gastenservice 
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

of per email naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatie nummer (alleen voor klachten over een verblijf, voor overige zaken kun je contact opnemen met het Contact Center via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
). De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.

Bekijk de klachtenprocedure voor meer informatie. Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze Algemene Voorwaarden.
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden