Praktische info

Hof van Saksen
Veldweg 22-24
9449 PW Nooitgedacht Nederland
Tel. 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten)
receptie@hofvansaksen.nl
  

Reserveringen via tel. 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten)
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur 
Zaterdag, zondag en op feestdagen van 10.00 - 15.00 uur

Weersverwachting

zondag 19 november

1° / 10°

maandag 20 november

3° / 10°

dinsdag 21 november

6° / 10°

woensdag 22 november

7° / 12°

Route naar Hof van Saksen

Waar komt u vandaan?

Gebruik uw locatie

Route-informatie

Tip
Rijdt u met een navigatiesysteem en wordt Nooitgedacht niet aangegeven? Volg dan de plaats Marwijksoord.

Parkeren
Bij aankomst op het resort verzoeken wij u om eerst uw auto op de daarvoor bestemde parkeerplaats, in de vakken te parkeren. Vanaf de parkeerplaats kunt u lopend naar de Havezate, ons centrale hoofdgebouw om in te checken. Bij de receptie ontvangt u de sleutelpas van uw accommodatie en meer informatie over ons resort zoals actuele openingstijden, prijzen van verhuurartikelen, telefoonnummers en het activiteiten programma.

Autoluw
Om het authentieke karakter van de Saksische boerderijen geheel tot zijn recht te laten komen, is ons resort autoluw. We verzoeken u daarom, na het inchecken en uitladen van de bagage bij uw accommodatie, uw auto te parkeren op de centrale parkeerplaatsen P1, P2, P3, P4 of P5.

Elektrische auto's
Op de parkeerplaats daggasten is een elektrische laadpaal aanwezig Hier kunnen twee auto's opgeladen worden. Ook zijn er twee Tesla Connectors aanwezig op Parkeerplaats P2 (zie resortplattegrond voor de ligging).

Openbaar vervoer
U neemt de trein naar station Assen. Vanaf Assen met buslijn 24, richting Stadskanaal Uitstappen in Nooitgedacht, halte Veldweg. Vanaf de halte 50 meter teruglopen 1e weg linksaf de Veldweg op. Het resort is dan nog 5 minuten rechtdoor lopen. Vanaf Assen met buslijn 21, richting Emmen uitstappen in Nooitgedacht, halte "Weg naar Nooitgedacht". Vanaf halte de weg oversteken direct de Veldweg op. Het resort is dan nog 10 minuten rechtdoor lopen.

Wilt u rustig en ontspannen reizen naar Hof van Saksen?
Koop dan uw e-ticket voor de NS. Klik hier voor meer informatie en hoe u uw treinkaart kunt bestellen.

Aankomst en vertrek

Op de dag van aankomst kunt u vanaf 12.00 uur inchecken bij de receptie. Uw accommodatie staat vanaf 15.00 uur tot uw beschikking. Voor een snelle en correcte afhandeling bij het inchecken, verzoeken wij u om het digitale nachtregistratieformulier op uw pc, tablet of mobiele telefoon volledig in te vullen. Het is ook mogelijk om het hard-copy formulier in te vullen en bij Check-in te overhandigen aan onze medewerkers.

Op de dag van vertrek verlaat u uw accommodatie uiterlijk om 10.30 uur. Gaat uw voorkeur er naar uit om gelijk te vertrekken, mailt u dan naar receptie@hofvansaksen.nl zodat wij u uit kunnen checken. De sleutelpassen laat u achter in de accommodatie.

Tip: U heeft op de dag van vertrek met uw sleutelpas tot 13.00 uur toegang tot de Harrewar en de Pool.

Verblijf Aankomst Vertrek 
Weekend Vrijdag vanaf 15.00 uur Maandag tot 10.30 uur
Midweek Maandag vanaf 15.00 uur Vrijdag tot 10.30 uur
Week Vrijdag vanaf 15.00 uur Vrijdag tot 10.30 uur
  Maandag vanaf 15.00 uur Maandag tot 10.30 uur

Goed om te weten

Flexibele aankomsten
In bepaalde periodes kunt u op iedere dag aankomen op het resort. Neem voor meer informatie en boekingen contact op met het Contact Center op 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten).

Openingstijden receptie
De receptie is dagelijks geopend van 08.00 tot 21.00 uur.
De actuele openingstijden van alle faciliteiten zijn wisselend en vindt u in de welkomstmap, die u bij aankomst van ons ontvangt.
N.b. er is 24-uurs security aanwezig voor het geval u na sluitingstijd arriveert.

Openingstijden Supermarkt*
Op aankomstdagen is de supermarkt op vrijdag tot 20.00 uur en maandag tot 19.00 uur geopend.
* Openingstijden zijn onder voorbehoud

Betalingsmogelijkheden op het resort
Contant (coupures tot € 200,-), bank- of giropas, VISA, Mastercard en American Express.

Internet
Gratis wifi in alle accommodaties en hoofdgebouwen.

Te huur
Fietsen, mountainbikes, kinderfietsen en -zitjes, familiefietsen, fietshelmen, skelters, bolderkarren, kano’s, roeiboot, strandstoelen, ligbedden en parasol.

Oppasservice Bij Ot en Sien
Gasten van Hof van Saksen kunnen gebruikmaken van de professionele oppasservice van Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien. Kinderdagverblijf Bij Ot & Sien is een kleinschalige en flexibele kinderopvang in Grolloo. Meer informatie >>

Huisdieren
Maximaal twee huisdieren per accommodatie. Er zijn ook huisdiervrije accommodaties beschikbaar. Alle 24-persoons accommodaties zijn huisdiervrij. Toeslag per huisdier: € 5,50 per nacht. Huisdieren zijn welkom in de gangen van de Havezate en in het Grand café.

Laadstation voor elektrische auto’s
Op het resort zijn een laadstation om uw elektronische auto op te laden en een Tesla Destination Charger aanwezig.

Zorg
Bent u aangewezen op zorg? Tijdens uw verblijf op Hof van Saksen kan Zorggroep Drenthe u zorg bieden op basis van persoonlijke verzorging en verpleging. U kunt bij Vegro hulpzorgwinkel terecht voor het huren van hulpmiddelen.

Kindvriendelijke accommodaties
Alle boerderijen op het resort beschikken over kindveilige stopcontacten en een traphekje. Alle stopcontacten in de boerderijen zijn bij de productie van binnenuit beveiligd. Het traphekje in de boerderijen is ontworpen voor kinderen tot drie jaar en voldoet aan de Europese standaard norm EN 1930.

Iets verloren tijdens uw verblijf?

Bent u iets verloren? Stuur dan een mail naar de afdeling Security op Hof van Saksen via security@hofvansaksen.nl. Vermeld duidelijk in de mail uw naam en telefoonnummer, wat u precies heeft verloren, het reserveringsnummer van uw verblijf en het boerderijnummer.

Prijzen

De getoonde prijzen in de prijskalender zijn een combinatie van brochure prijzen en actieprijzen en zijn inclusief bedlinnen, opgemaakte bedden, een handdoekenpakket per persoon, een keukendoek-, koffie- en theepakket, eindschoonmaak- en energiekosten.
  • De getoonde prijzen zijn uitsluitend geldig voor nieuwe reserveringen; 
  • De getoonde prijzen zijn inclusief bedlinnen, opgemaakte bedden, een handdoekenpakket p.p., een keukendoek-, koffie- en theepakket, eindschoonmaak- en energiekosten. de getoonde prijzen zijn exclusief € 25 (vanaf 2018: € 26) reserveringskosten per reservering, toeristenbelasting € 1,15 p.p.p.n. en eventuele voorkeurskosten € 19,50 (vanaf 2018: € 20);
  • De actieprijzen (last minutes) zijn niet geldig in combinatie met andere kortingen, acties, aanbiedingen, all-in arrangementen of spaarprogramma's;
  • Kennelijke typefouten binden Landal GreenParks niet;
  • Prijswijzigingen voorbehouden; de op de bevestiging/factuur vermelde prijs is bindend.

Kortingen

Wanneer u twee weken aaneensluitend op het resort verblijft, ontvangt u maar liefst 50% korting op de totale huurprijs van de goedkoopste week. Bij drie weken aaneensluitend verblijf, ontvangt u maar liefst 80% korting op de totale huurprijs van de laagst geprijsde week. Deze lang verblijf korting wordt, indien van toepassing, in de uiteindelijke prijsberekening automatisch meegenomen.

Lang verblijf korting 2017 | Lang verblijf korting 2018
Kortingsvoorwaarden

Gastenservice

Ondanks de zorg en de inspanning van Hof van Saksen kunt u van mening zijn dat u een gerechtvaardige klacht heeft met betrekking tot uw verblijf. Deze klacht dient u in eerste instantie ter plaatse en direct bij het management van het resort te melden, zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

Indien een klacht - ondanks de inspanningen van het resortmanagement niet naar tevredenheid is opgelost, dan heeft u uiterlijk 1 maand na vertrek uit het resort de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen bij:

Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 175
2260 AD Leidschendam - Nederland

Vermeld hierbij uw reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, resortnaam en accommodatienummer.

De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan heeft u tot uiterlijk 3 maanden na vertrek uit het resort de gelegenheid de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.