Hoe geef ik een adreswijziging door?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om je adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van het adres contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe geef ik een naamswijziging door?
Mijn naam wijzigen in mijn account.
Je kunt de naam in het account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.

Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
Je kunt dit alleen telefonisch laten wijzigen. Op dit moment kun je de naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen door het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn account?
U kunt uw e-mailadres in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen met uw oude e-mailadres via www.hofvansaksen.nl/mijn-account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Je kunt het wachtwoord wijzigen in het account via 'Mijn gegevens'. Indien je het wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten?’. Deze optie kun je vinden in het inlogscherm.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden